REKLAMA
Znaleziono 10000 wyników
Okazała, zabytkowa kamienica we Wrocławiu zamieni się w apartamentowiec [WIZUALIZACJA]artykuł
Pokaż artykuł
Okazała, zabytkowa kamienica we Wrocławiu zamieni się w apartamentowiec [WIZUALIZACJA]
Kolejna okazała, przedwojenna kamienica w centrum stolicy Dolnego Śląska przejdzie dużą metamorfozę. Zabytkowa kamienica zlokalizowana przy ulicy Krupnicza 6-8, zaledwie kilkaset metrów od placu Solnego i wrocławskiego Rynku, zostanie poddana kompleksowej renowacji. Mimo że budynek przetrwał działania wojenne, na przestrzeni lat uległ znacznym zmianom, tracąc część pierwotnych cech architektonicznych. Prace restauracyjne mają na celu przywrócenie historycznego charakteru obiektu, zgodnie z jego oryginalnym wyglądem.
Komfort zamierza uruchomić 90 salonów w koncepcie Home artykuł
Pokaż artykuł
Komfort zamierza uruchomić 90 salonów w koncepcie Home
Polaka marka Komfort rozwija model swojej sieci franczyzowej i planuje kolejne otwarcia m.in. w Kłodzku, Nysie, Świdnicy, Wałbrzychu i Puławach. Do końca bieżącego roku firma planuje uruchomić 90 salonów w koncepcie Komfort Home. W ciągu ostatnich lat Komfort przeszedł transformację, ewoluując ze sklepów specjalizujących się w sprzedaży dywanów, wykładzin, podłóg i drzwi, w kompleksowe salony oferujące wykończenie wnętrz – łazienek, podłóg, drzwi i kuchni, aż po meble do salonu i sypialni. Stawiając na jakość, design oraz profesjonalne usługi, marka zbudowała silną pozycję i zaufanie klientów.
Zabytkowy dom handlowy w centrum Wrocławia zamieni się w luksusowy apartamentowiec [WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
Zabytkowy dom handlowy w centrum Wrocławia zamieni się w luksusowy apartamentowiec [WIZUALIZACJE]
Stolica Dolnego Śląska z roku na rok pięknieje. Kolejna okazała, przedwojenna kamienica w centrum Wrocławia przejdzie dużą metamorfozę. Zabytkowy, historyczny dawny dom handlowy, zlokalizowany przy ulicy Krupnicza 6-8, zaledwie kilkaset metrów od placu Solnego i wrocławskiego Rynku, został poddany kompleksowej renowacji. Mimo że budynek przetrwał działania wojenne, na przestrzeni lat uległ znacznym zmianom, tracąc część pierwotnych cech architektonicznych. Prace restauracyjne mają na celu przywrócenie historycznego charakteru obiektu, zgodnie z jego oryginalnym wyglądem.
[Warszawa] Biura w rewitalizowanych warszawskich obiektachartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Biura w rewitalizowanych warszawskich obiektach
Modernizowane obecnie w Warszawie, historyczne obiekty przemysłowe zaoferują powierzchnię biurową ul...
[Warszawa] Zmysłowa włoska bielizna i grecki debiut modowy w Galerii Północnejartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Zmysłowa włoska bielizna i grecki debiut modowy w Galerii Północnej
Do grona najemców Galerii Północnej dołączyły trzy nowe marki z segmentu fashion. Od 30 października...
[Warszawa] 12 mln osób rocznie odwiedza ul. Chmielną w Warszawieartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] 12 mln osób rocznie odwiedza ul. Chmielną w Warszawie
233 tys. przechodniów tygodniowo, prawie 12 mln w ciągu roku – tyle osób odwiedza ul. Chmielną w War...
[Wrocław] Znamy nowych najemców lokali w N-Parku na Maślicachartykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Znamy nowych najemców lokali w N-Parku na Maślicach
Sklepy Piotr i Paweł oraz KiK zajmą łącznie blisko dwa tysiące mkw. powierzchni w parku handlow...
Rynek nieruchomości handlowych ma za sobą stabilny rok [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
Rynek nieruchomości handlowych ma za sobą stabilny rok [RAPORT]
Jak wynika z raportu firmy doradczej Cushman & Wakefield, ubiegły rok w sektorze nieruchomości handlowych to kontynuacja ofensywy parków handlowych, które odpowiadały za 70% nowej podaży dostarczonej na rynek. Mimo wielu wyzwań związanych z inflacją czy ogólną niepewnością gospodarczą, w Polsce zadebiutowało w tym czasie czternaście nowych marek. Kolejne miesiące mogą jednak przynieść pogorszenie nastrojów konsumentów, co znajdzie odzwierciedlenie w niższym poziomie sprzedaży detalicznej i co za tym idzie – obrotach najemców obiektów handlowych.
[Warszawa] Grupa Capital Park podsumowuje rok 2015artykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Grupa Capital Park podsumowuje rok 2015
Wśród kluczowych sukcesów Grupy Capital Park w 2015 roku należy wymienić przede wszystkim: otwarcie...
[Świdnica] Osiedle Śródmiejskieinwestycja
Pokaż inwestycję
[Świdnica] Osiedle Śródmiejskie
Świdnica, Strzegom, ul. Kościuszki
Kolejne dwie popularne marki dołączają do grona najemców Galerii Bawełniankaartykuł
Pokaż artykuł
Kolejne dwie popularne marki dołączają do grona najemców Galerii Bawełnianka
Kolejne dwie popularne marki dołączają do grona najemców Galerii Bawełnianka – najnowocześniejszego centrum handlowo-rozrywkowego w regionie. Liderzy na rynku odzieży w Polsce – Vistula i Wólczanka zajmą łącznie blisko 220 mkw. powierzchni najmu.
W listopadzie Napollo otworzy nowy park handlowy w Gnieźnie [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
W listopadzie Napollo otworzy nowy park handlowy w Gnieźnie [ZDJĘCIA]
Przy ulicach Składowej i Surowieckiego w Gnieźnie powstaje nowy park handlowy N-Park. Właśnie dobiega końca proces komercjalizacji obiektu – podpisane zostały umowy z większością najemców. Otwarcie obiektu planowane jest na 23 listopada 2022 roku.
Kolejne wrocławskie centrum handlowe przechodzi modernizację. Jak się zmieni?artykuł
Pokaż artykuł
Kolejne wrocławskie centrum handlowe przechodzi modernizację. Jak się zmieni?
Kolejne centrum handlowe w stolicy Dolnego Śląska przechodzi modernizację. Należące do Womak Centrum Handlowe Mińska 58, położone w sercu wrocławskiego osiedla Muchobór Wielki, przechodzi obecnie intensywne prace modernizacyjne.
W woj. zachodniopomorskim powstanie nowy park handlowyartykuł
Pokaż artykuł
W woj. zachodniopomorskim powstanie nowy park handlowy
W województwie zachodniopomorskim powstanie kolejny park handlowy. Tym razem w liczącym ponad 10 tysięcy mieszkańców Trzebiatowie. Inwestor, firma Green Hills Investment, uzyskała już prawomocne pozwolenie na budowę.
Nowa ukraińska sieć drogerii weszła do Polskiartykuł
Pokaż artykuł
Nowa ukraińska sieć drogerii weszła do Polski
Kolejna ukraińska marka wchodzi na polski rynek. Sieć drogerii Isei otworzyła swój pierwszy sklep w Polsce. Na miejsce swojego debiutu w naszym kraju wybrała Warszawę.
Bricomarché chce rozbudować sieć do 400 sklepówartykuł
Pokaż artykuł
Bricomarché chce rozbudować sieć do 400 sklepów
Sieć Bricomarché, należąca do Grupy Muszkieterów, podsumowuje 25 lat działalności w Polsce i zapowiada przyspieszenie rozwoju. Do 2030 roku planuje podwojenie obrotów, zdobycie 20 proc. udziału w rynku „dom i ogród” oraz rozbudowę sieci do 400 sklepów.
Największa włoska sieć ze słodyczami debiutuje w Polsce. W tym roku otworzy dwa sklepy w Warszawieartykuł
Pokaż artykuł
Największa włoska sieć ze słodyczami debiutuje w Polsce. W tym roku otworzy dwa sklepy w Warszawie
Na początku listopada otwarty został pierwszy sklep ODStore w Polsce i jednocześnie pierwszy w Europie poza Włochami. Marka na swój debiut nad Wisłą wybrała warszawskie centrum handlowe Galeria Wileńska. Do końca roku ODStore planuje otwarcie drugiego sklepu w Polsce, w Blue City.
Szwedzka marka Arket wchodzi na polski rynek. Pierwszy sklep otworzy w Warszawieartykuł
Pokaż artykuł
Szwedzka marka Arket wchodzi na polski rynek. Pierwszy sklep otworzy w Warszawie
Kolejna skandynawska sieć handlowa wchodzi na polski rynek. Arket, najmłodszy brand należący do Grupy H&M, planuje wejść do Polski. Pierwszy sklep zostanie otwarty w Warszawie. Dokładna lokalizacja nie jest jeszcze znana.
Wrocław: Znana jest już data otwarcia pierwszego w Polsce sklepu niemieckiej sieci Dm-drogerieartykuł
Pokaż artykuł
Wrocław: Znana jest już data otwarcia pierwszego w Polsce sklepu niemieckiej sieci Dm-drogerie
Znana niemiecka sieć sklepów drogeryjnych Dm-drogerie markt GmbH rozpoczyna działalność w Polsce. We Wrocławiu zdecydowała się ulokować swoją centralę na całą Polskę i tu też otworzy swój pierwszy sklep.
Do końca 2023 roku co dziesiąty salon DEICHMANN w Polsce w nowym koncepcie aranżacyjnymartykuł
Pokaż artykuł
Do końca 2023 roku co dziesiąty salon DEICHMANN w Polsce w nowym koncepcie aranżacyjnym
Największa sieć sklepów obuwniczych w Europie rośnie w siłę. Od początku 2023 roku, DEICHMANN rozwija nowy koncept aranżacyjny, który jest odpowiedzią na oczekiwania i potrzeby konsumentów. Do końca roku ponad 10% wszystkich sklepów DEICHMANN w Polsce będzie zrealizowanych według nowego projektu. A to dopiero początek…
REKLAMA